Chcesz zlecić stworzenie tekstów SEO dla swojej strony firmowej, sklepu internetowego, bloga lub serwisu tematycznego? Szukasz profesjonalnego SEO copywritera z dużym doświadczeniem, wyczuciem słowa i potwierdzonymi kompetencjami? Jesteś w dobrym miejscu.
Zajmuję się pisaniem różnych rodzajów tekstów SEO na potrzeby internetu, w tym opisów produktów, artykułów, recenzji i postów sponsorowanych. Moje treści zajmują wysokie pozycje w Google, zwiększają rozpoznawalność marki i podnoszą konwersję. Poprawna struktura, staranny dobór fraz kluczowych, czytelność i użyteczność tych treści pracują na korzyść Twojego biznesu.
Jakie rodzaje tekstów SEO mogę przygotować?
Piszę teksty na strony produktowe i strony wizytówki oraz treści do serwisów, portali i vortali internetowych. Przygotowuję meta dane i zajmuję się optymalizacją tekstów SEO poprawiającą ich content score (wskaźnik jakości).
Teksty SEO – czym są treści przyjazne wyszukiwarkom?
Teksty SEO są kluczowym elementem skutecznej strategii marketingu online i mimo że ich główną cechą powinna być idealna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, powinny być też wartościowe dla użytkowników. To treści odpowiednio zoptymalizowane pod konkretne słowa i frazy kluczowe, a przy tym opracowane w taki sposób, by pozyskiwały ruch z wyszukiwarek.
Czym cechują się dobrej jakości treści SEO?
Profesjonalne teksty SEO powinny być skonstruowane zarówno pod wytyczne Google, jak i pod użytkowników. Muszą zawierać słowa kluczowe i nieść wartość – edukować, bawić lub ułatwiać decyzje zakupowe. Ich celem nie jest wyłącznie poprawa wyników wyszukiwania w SERP-ach, ale też zbudowanie zaufania wśród odbiorców.
Internauci odnajdujący stronę po konkretnych frazach muszą być usatysfakcjonowani jej zawartością. To połączenie sprawia, że jakość tekstu rzeczywiście odpowiada wymaganiom algorytmów wyszukiwarek.
Niezwykle ważna jest też unikalność treści, bo nawet najlepszy tekst nie zadziała, jeśli będzie skopiowany z innej strony.
Jak pisać skuteczne teksty SEO?
Brief, analiza rynku i dobór słów kluczowych Google
Punktem wyjścia do współpracy jest rozmowa oraz analiza briefu pozwalającego mi zapoznać się z charakterem działalności firmy oraz celem i oczekiwaniami Klienta. Proces tworzenia wysokiej jakości treści pod SEO rozpoczynam od ustalenia ram współpracy – zakresu zlecenia, terminów oraz innych kwestii formalnych.
Po określeniu wymagań dotyczących tekstów SEO przystępuję do analizy słów kluczowych. Do wyszukiwania słów kluczowych wykorzystuję takie narzędzia jak Senuto, SEMSTORM, Planer Słów Kluczowych Google, Contadu, SurferSEO, Google Trends i AnswerThePublic. Jeśli doborem fraz zajął się wcześniej specjalista ds. SEO, bazuję na tak przygotowanej i ew. proponuję dodatkowe frazy, które naturalnie wpisują się w charakter działalności marki.
Tworzenie artykułów SEO
Kolejnym krokiem jest analiza konkurencji, a następnie pisanie tekstów SEO z uwzględnieniem linkowania zewnętrznego i wewnętrznego, semantyki, UX oraz zasad pozycjonowania stron internetowych. W tekstach zamieszczam nie tylko odpowiednie słowa kluczowe, ale też elementy angażujące, w tym wezwania do działania (CTA), które zwiększają efektywność przekazu.
Kolejnym krokiem podczas tworzenia artykułów SEO jest ich redakcja i korekta mająca na celu poprawę struktury, brzmienia i czytelności. Kilkukrotnie sprawdzam i poprawiam teksty SEO tworzone na potrzeby stron wizytówek, blogów i sklepów, żeby wychwycić problematyczne fragmenty i uprościć przekaz. Na tym etapie proponuję Klientowi również dodanie innych elementów tekstów SEO, np. grafik lub infografik zwiększających atrakcyjność przekazu.
Gotowe teksty są przesyłane do akceptacji. Na tym etapie dokonuję też modyfikacji treści według wskazówek Klienta, dzięki czemu przekaz jest jeszcze lepiej dostosowany do strategii komunikacji marki.
Optymalizacja treści pod SEO
Jeśli Klient posiada gotowe teksty na strony internetowe i chce je zachować, ale ich struktura nie sprzyja uzyskiwaniu wysokich pozycji w SERP-ach, mogę wykonać optymalizację tekstów SEO i dostosować treści do aktualnych wymogów. Tworzenie tekstów SEO na podstawie wcześniej przygotowanych treści pozwala zachować sens i znaczenie pierwotnego przekazu, a jednocześnie zaprojektować nowy content w taki sposób, aby był lepiej oceniany przez Google.
Optymalizacja słów kluczowych wymaga wyszukania fraz kluczowych pasujących do zawartości strony, ze szczególnym uwzględnieniem słów kluczowych long tail (z tzw. długiego ogona), czyli bardziej precyzyjnych i rzadziej wyszukiwanych. Takie frazy mimo mniejszej liczby wyszukań mają duży potencjał – konkurencja na te frazy jest mniejsza i łatwiej uzyskać na nie wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Ile kosztują teksty SEO? SEO copywriting cennik
Cena tekstów SEO jest zależna od ich rodzaju, tematyki, zakresu oraz długości. Koszt artykułów na strony internetowe i rozbudowanych treści blogowych wynosi zwykle 30-40 zł netto za 1000 zzs (znaków ze spacjami), ale może się on różnić w zależności od wymagań merytorycznych. Dokładne stawki znajdziesz w cenniku copywritingu.
Dobry tekst SEO – zasady tworzenia unikalnych treści
Pisanie skutecznych tekstów SEO wcale nie jest proste, bo takie treści muszą spełniać wiele restrykcyjnych zasad i nie da się ich w żaden sposób „obejść”. Te reguły obejmują zarówno kwestie techniczne (formatowanie), jak i standard przekazu. Zadaniem copywritera SEO jest konstruowanie tekstów w taki sposób, by użytkownik łatwo przyswoił treść.
Formatowanie tekstów SEO powinno uwzględniać:
- przemyślaną strukturę nagłówków,
- zgodność z zasadami one-page,
- krótkie akapity,
- wypunktowania i wyliczenia,
- metadane zawierające słowa kluczowe,
- pogrubienia najważniejszych informacji,
- alt tagi przy grafikach,
- CTA.

Jak pisać artykuły SEO? Dobre praktyki w SEO copywritingu w 2026 roku
Odpowiedź na pytanie „jak pisać teksty SEO” nie jest wcale taka prosta i jednoznaczna, bo wszystko zależy od indywidualnej sytuacji, ale wiele głównych założeń pozostaje niezmiennych.
Treści przygotowywane na potrzeby pozycjonowania powinna cechować rzeczowość, prawidłowa optymalizacja i unikalność. Znaczenie ma również długość tekstu, bo im jest on dłuższy (a jednocześnie wartościowy), tym lepiej dla strony. Google premiuje rozbudowane treści, ale nie chodzi o samo „nabicie” znaków i lanie wody, a zachowanie odpowiedniego standardu od pierwszego do ostatniego zdania.
Optymalizacja treści GEO – nowe zasady SEO copywritingu
Technologie AI zrewolucjonizowały zasady tworzenia tekstów SEO. Obecnie niezwykle ważne jest uwzględnienie nie tylko głównej frazy kluczowej, fraz pobocznych oraz wszystkich dotychczasowych wytycznych Google, ale też semantyka, intencyjność przekazu oraz dostosowanie go do wymogów zero-click searches i featured snippets.
Te pierwsze wyniki pokazują odpowiedzi, które nie wymagają przechodzenia na stronę internetową, z której pochodzą (np. prognoza pogody czy kursy walut), natomiast wyniki featured snippets to fragmenty wyciągnięte z zawartości strony.
Nie bez znaczenia są też wyniki AI-generated answers, czyli odpowiedzi generowane przez sztuczną inteligencję i podsumowujące wiedzę pochodzącą z różnych źródeł.
Treści dopasowane do tych rozwiązań powinny mieć czytelną strukturę, krótkie i konkretne akapity, wartościowe dane, odnośniki do źródeł i elementy multimedialne.
Punkt wyjścia do skutecznych tekstów SEO – potrzeby użytkowników
Przy tworzeniu treści pod SEO trzeba pamiętać o profilu współczesnego internauty – zabieganego, wymagającego i skanującego tekst, zamiast go czytać. W treściach warto stosować zasadę odwróconej piramidy, czyli umieszczać najważniejsze informacje na początku, żeby użytkownik od razu mógł się przekonać, że znajdzie w tekście to, czego szuka.
User intent, czyli intencja użytkownika to punkt wyjścia do tworzenia dobrej jakości treści. Jako seo copywriter każdorazowo przed tworzeniem tekstu zastanawiam się, jaki cel chce osiągnąć osoba, która wpisuje w wyszukiwarkę konkretne zapytanie. Następnie staram się zrozumieć jej intencje i potrzeby, a to znacząco ułatwia tworzenie treści.
Różne rodzaje intencji użytkownika zostały interesująco opisane na blogu Lumo.2 Czytamy tam między innymi, że intencje te mogą być informacyjne, nawigacyjne, komercyjne i transakcyjne.
Kiedyś pisanie tekstów SEO koncentrowało się głównie na „nakarmieniu” algorytmów wyszukiwarek, a nie przekazywaniu wartości użytkownikom, ale zmieniło się to wraz z wejściem aktualizacji Helpful Content Update, która premiuje treść pisaną z myślą o internautach, a marginalizuje teksty SEO tworzone pod roboty. W 2024 roku ten algorytm został scalony z systemem rankingowym Google i przez cały czas weryfikuje jakość oraz użyteczność contentu, więc nie można przed nim uciec.
Unikalność treści evergreen SEO a Google
Treści evergreen są materiałami, które przez cały czas pozostają aktualne i wartościowe, niezależnie od sezonu czy zmian trendów. Według zasad SEO mają one szczególne znaczenie, gdyż generują stały organiczny ruch i wspierają pozycjonowanie strony. Google premiuje treści evergreen odpowiadające na stałe potrzeby internautów, więc tworzenie merytorycznych, unikalnych i dobrze sformatowanych tekstów SEO jest sposobem na zapewnienie stronie pewnego i jakościowego ruchu. Przykładami takich wiecznie aktualnych treści są różnego rodzaju poradniki, instrukcje „jak zrobić” czy branżowe słowniki.
Jak wyszukać frazy kluczowe? Senuto i inne narzędzia wspierające tworzenie tekstów SEO
Przed przystąpieniem do tworzenia treści warto dobrze przemyśleć, czego potrzebują użytkownicy wpisujący w pole wyszukiwania konkretną frazę. Pomocne są tutaj narzędzia takie jak Google Keywords Planner, Ubersuggest czy AnswerThe Public. Dużo informacji związanych z wyszukiwaniem dostarcza też Google Search Console, Google Analytics oraz specjalne platformy do analizy, optymalizacji i pozycjonowania stron www (Senuto, SEMSTORM). Doskonale sprawdzają się także „kombajny” Condatu i SurferSEO.
Jakość tekstów SEO, czyli content is king
Podczas pisania tekstów na potrzeby SEO trzeba pamiętać o wielu aspektach, a jedne z najważniejszych zasad tekstów SEO dotyczą liczby i rozmieszczenia fraz kluczowych, struktury oraz jakości treści.
- Teksty SEO powinny być aktualne i rzetelne.
- Niezwykle ważna jest wysoka wartość merytoryczna i przekaz dostosowany do strategii content marketingowej.
- Treści muszą zawierać frazy kluczowe dobrane ściśle do profilu strony i działalności marki.
- Najważniejsze słowa kluczowe powinny pojawić się w nagłówkach, śródtytułach i w leadzie, a także w meta tytule i meta opisie strony.
- Nagłówki tekstów SEO nie mogą brzmieć sztucznie.
- Warto pamiętać o zastosowaniu linkowania wewnętrznego.
- Teksty należy konstruować w taki sposób, by zapewniały użytkownikom dobre doświadczenia – właściwie je formatować dla zachowania czytelności i umożliwienia szybkiego odnalezienia najważniejszych informacji.
- Dobry tekst SEO musi być łatwy w odbiorze i napisany zrozumiałym językiem.
- Treści nie mogą być przesycone frazami kluczowymi.
Nagłówki w tekstach SEO
Hierarchię ważności poszczególnych elementów w tekście ustala się za pomocą nagłówków H1-H6, przy czym nagłówek H1 odpowiada tytułowi strony, czyli tematowi tekstu SEO (i powinien być tylko jeden), a H6 określa najmniej istotną część tekstu. Nagłówki H2-H6 mogą być używane w tekście SEO wielokrotnie, w zależności od jego długości. Zaleca się stosowanie od kilku do nawet kilkunastu nagłówków dla uporządkowania treści i nadania jej czytelnego charakteru.

Nagłówki w treściach SEO zawsze muszą wynikać z zawartości contentu. Ich celem nie jest sztuczne wstawianie fraz kluczowych, a przekazanie informacji w zrozumiały sposób i zaspokojenie potrzeb użytkownika. Wzorcowe nagłówki na potrzeby tekstów SEO są konkretne i niezbyt długie.
Nagłówek H1 powinien mieć 40-70 znaków, H2 30-60 znaków, H3 20-50 znaków, a H4 i dalsze do 40 znaków.
Nagłówki SEO mogą mieć formę poradnikową, np.:
- Jak zrobić…?
- Jak sprawdzić…?
- Gdzie znaleźć…?
Doskonale sprawdzają się też wyliczenia:
- 3 sposoby na…
- 5 prostych trików, dzięki którym…
a także nagłówki problemowe czy definicyjne; odpowiednio:
- Co zrobić, żeby…?
- Czym jest…?
Lead tekstu – mocny wstęp zwiększający efektywność SEO
Lead to wstęp tekstu – zwykle kilka pierwszych zdań. Według zasady odwróconej piramidy to właśnie w tej części powinny znajdować się najważniejsze i najciekawsze informacje zwracające uwagę czytającego. Mocny lead zachęca do zapoznania się z całością tekstu (lub chociaż do przescrolowania go), a to już i tak sukces.
W leadzie warto odpowiadać na pytania: co, kto, jak, dlaczego, gdzie, za ile itp. Lead to miejsce na konkrety, zachętę, wzbudzenie zainteresowania i pokazanie, co użytkownik może zyskać, czytając dalej. Oczywiście z wiadomych względów niektóre teksty nie będą miały takiego chwytliwego wstępu, ale zawsze warto szukać w tej sekcji możliwości podtrzymania uwagi internautów.
Nasycenie tekstów SEO frazami
Skuteczny tekst nie może być przesycony frazami. Ich sztuczne upychanie, tzw. keyword stuffing, grozi nie tylko spadkiem pozycji strony w wynikach wyszukiwania, ale też ryzykiem, że otrzyma ona filtra lub bana i całkowicie straci widoczność w SERP-ach. 1-2% nasycenia w zupełności wystarczy i pozwoli zachować balans między poprawną optymalizacją a czytelnością i naturalnym brzmieniem.
Im dłuższy tekst, tym więcej wystąpień frazy można zastosować. Ważne jest, że nie musi mieć ona dokładnego brzmienia, bo Google doskonale rozumie nie tylko odmianę przez przypadki, ale też synonimy, zmianę szyku słów oraz frazy poboczne. Tekst optymalizowany na frazę „copywriter Warszawa” może więc zawierać frazy takie jak:
- copywriter w Warszawie
- copywriter freelancer
- copywriting biznesowy
- czy profesjonalny copywriter
i będą go one doskonale uzupełniały, a przy tym pozytywnie wpłyną na zrozumienie przez roboty Google zwane crawlerami.
Jak tworzyć teksty SEO do metadanych?
Treść meta title i meta description strony www musi być unikalna, wartościowa dla użytkownika i zgodna z jego intencją wyszukiwania, a jednocześnie zawierać frazę kluczową. Meta tytuł powinien mieć długość 50-60 znaków, a meta opis 150-160 znaków. W meta description warto dodać CTA. Informacje zawarte w metadanych muszą być też zgodne z zawartością strony.
Przykład z zakładki, na której jesteś:
Meta title: Teksty SEO wspierające pozycjonowanie | KingaKrawczyk.pl
Meta description: Tworzę wartościowe teksty SEO poprawiające widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Sprawdź ofertę i zamów treści.
Linkowanie wewnętrzne do innych treści SEO
Linkowanie wewnętrzne strategicznie łączy podstrony w obrębie serwisu i jest korzystne zarówno z punktu widzenia użytkowników, jak i wyszukiwarki. Umiejętne linkowanie między treściami ułatwia nawigację po stronie, zwiększa czas, jaki internauci na niej spędzają i pomaga robotom wyszukiwarki zrozumieć strukturę witryny oraz hierarchię treści.
Linkowanie wymaga umiejętnego użycia anchorów, czyli klikalnych tekstów zawierających łącza do innych adresów URL. Linki powinny prowadzić do powiązanych tematycznie stron serwisu i równomiernie rozkładać się w obrębie strony, by umożliwiać prawidłową dystrybucję mocy rankingowej (link juice).
Aktualizacja treści i optymalizacja słów kluczowych
Jeśli na stronie znajdują się starsze treści, warto je co jakiś czas aktualizować, by pozostawały wartościowe dla użytkowników (i dla wyszukiwarek). Czasami trzeba dokonać tylko drobnych zmian, innym razem wystarczy sygnał w postaci dodania daty aktualizacji, by Google przychylniej spojrzało na nasze treści. Warto aktualizować dane statystyczne, wyniki badań, case studies, grafiki i linki, ale oczywiście też inne przestarzałe elementy. Systematyczna aktualizacja sprawia, że treści nadal są żywe i roboty wyszukiwarek chętnie prezentują je internautom.
E-E-A-T w tekstach SEO – jak pisać teksty SEO według zasad wyznaczających jakość treści?
Content SEO powinien być tworzony z uwzględnieniem zasady E-E-A-T. Akronim E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) odnosi się do kryteriów, jakie Google wykorzystuje do oceny jakości treści i wiarygodności marki lub autora. Celem jest, by z zamieszczonej na stronie treści SEO użytkownik „wyciągnął” dla siebie jak największą korzyść.
- Doświadczenie to istotny wskaźnik informujący o tym, jaką znajomość tematu ma autor.
- Ekspertyza odnosi się do poziomu merytorycznego treści i kwalifikacji autora.
- Autorytet to poziom rozpoznawalności i zaufania – im on wyższy, tym dana treść „pewniejsza”.
- Wiarygodność odnosi się do rzetelności i przejrzystości przedstawianych informacji.
Jeśli tekst jest oceniony pod względem tych elementów pozytywnie, zostaje uznany za wartościowy, a jednocześnie bezpieczny dla użytkowników i może być premiowany w postaci wyższej pozycji w rankingu wyszukiwania. Im większy jest E-E-A-T danej treści, tym lepsza będzie widoczność strony i tym większa szansa konwersji.
Copywriting SEO – korzyści z wysokiej jakości tekstów
Umiejętne zaprojektowanie treści pod SEO nie tylko zwiększa widoczność strony w wynikach wyszukiwania, ale też przyciąga internautów. To przekłada się jednocześnie na dobrej jakości ruch i zwiększa liczbę konwersji.
Dysponowanie treściami stworzonymi pod SEO pomaga w uzyskiwaniu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, zwiększa ruch organiczny, daje możliwość budowania zaufania i poprawia sprzedaż. Ciągłe aktualizowanie strony internetowej o nowy content pokazuje robotom indeksującym, że jest ona zadbana, a co za tym idzie, zasługuje, żeby prezentować ją w wynikach wyszukiwania na wyższych pozycjach.
Uzyskanie wysokich pozycji niesie z kolei wielowymiarowe korzyści tak wizerunkowe, jak i wyrażone w dowolnie określonej konwersji.
Strona, która wyświetla się wyżej w wynikach:
- przyciąga większy ruch,
- sprzedaje więcej,
- generuje więcej leadów,
- buduje dobry wizerunek marki,
- zdobywa większy autorytet tematyczny,
- mocniej angażuje użytkowników.
Skuteczne teksty SEO – czego unikać?
Błędy, które kiedyś były na porządku dziennym i miały często zastosowanie w tekstach SEO, dzisiaj są już dla dyskwalifikujące. Oto praktyki, których trzeba zdecydowanie unikać.
- Keyword stuffing – upychanie słów kluczowych.
- Ukrywanie fraz kluczowych, np. biały tekst na białym tle.
- Długie zwarte bloki tekstu, które trudno się czyta.
- Duplikacja contentu w obrębie serwisu i kopiowanie treści z innych stron.
- Pisanie typowo „pod SEO” zamiast z myślą o człowieku.
- Brak nagłówków i chaotyczna struktura.
- Lanie wody – dużo treści bez konkretów.
- Ignorowanie search intent (intencji wyszukiwania użytkownika).
- Brak linkowania wewnętrznego.
- Brak grafik i altów.
- Brak aktualizacji treści.
Jakie powinny być teksty pod SEO w 2026 roku?
Trendy SEO na 2025/2026 kładą ogromny nacisk na przystosowanie treści do potrzeb AI. Teksty powinny mieć prawidłową strukturę i maksymalnie odpowiadać na intencje użytkowników. „Oczekuje się, że w 2025 roku sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe będą miały jeszcze większy wpływ na sposób, w jaki wyszukiwarki prezentują wyniki”.3
Teksty na potrzeby pozycjonowania muszą być jednocześnie zorientowane na użytkownika – zoptymalizowane pod pytania internautów i pod formaty multimedialne. Treści powinny być też transparentne, rzetelne, eksperckie i tworzone „przez ludzi”, a nie przez korporacyjne działy.
Pisanie tekstów SEO – czy warto robić to samodzielnie?
Koszt przygotowania treści pod SEO może być relatywnie wysoki, dlatego ich samodzielne pisanie bywa kuszące. Jeśli masz wiedzę w temacie, o którym chcesz pisać, prawdopodobnie sobie poradzisz. W dobie narzędzi AI przygotowanie tekstów SEO jest niewątpliwie dużo łatwiejsze, niż było przed ich nastaniem, ale nawet najbardziej zaawansowana sztuczna inteligencja nie zrobi tego za człowieka na satysfakcjonującym poziomie.
Ręczne pisanie tekstów SEO wymaga z kolei czasu, znajomości wszystkich zasad i praktyki, a często to właśnie ten ostatni element przesądza o sukcesie. SEO copywriting jest naprawdę czasochłonnym zajęciem, więc zwykle najbardziej opłaca się zlecić go specjalistom, którzy tworzą teksty dużo szybciej i przy zachowaniu wymaganej jakości.
Teksty SEO – FAQ z konkretnymi odpowiedziami
1. Ile trwa przygotowanie tekstu SEO?
Czas potrzebny na napisie tekstu pod SEO jest każdorazowo zależny od jego długości, tematyki, stopnia skomplikowania oraz bieżącego obłożenia pracą. Zwykle potrzebuję na to kilka dni roboczych, ale w pilnych przypadkach jestem w stanie przygotować treść szybciej.
2. Jakich informacji potrzebuję, żeby stworzyć treść?
Jeśli tekst SEO ma być skuteczny, muszę wiedzieć jak najwięcej o marce i jej działalności. Przed podjęciem zlecenia przesyłam Klientowi brief, w którym znajdują się pytania o profil działalności, cel i inne aspekty niezbędne do stworzenia rzetelnych tekstów. Informacje z briefu pozostają tajemnicą i służą mi jedynie do celów realizacji zlecenia.
3. Czy wykonuję audyty treści dla potencjalnych Klientów?
Tak. Mogę wykonać audyt treści na stronie i zaproponować optymalizację lub uzupełnienie contentu.
4. Jaka długość tekstu jest optymalna, żeby przyciągnąć wartościowy ruch?
Google premiuje dłuższe treści, więc im teksty są bardziej rozbudowane, tym lepiej, ale każdorazowo ustalamy ich długość z uwzględnieniem indywidualnej sytuacji, w tym layoutu strony.
5. Czy tworzę meta tytuły i meta opisy pojawiające się w wynikach wyszukiwania?
Tak, jeśli Klient sobie tego życzy, do każdego tekstu przygotowuję również odpowiednio zoptymalizowane metadane.
6. Czy optymalizuję gotowe teksty?
Tak, optymalizuję teksty w taki sposób, by pasowały do aktualnej strategii SEO.
Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości tekstach, które naprawdę działają, a nie masz czasu lub możliwości, żeby tworzyć je samodzielnie, napisz do mnie.
Daj znać, jakich tekstów potrzebujesz.
—
Źródła:
1IAB Polska, Raport strategiczny Internet 2024/2025, https://www.iab.org.pl/baza-wiedzy/typ-dokumentu/raport-strategiczny/raport-strategiczny-internet-2024-2025/, dostęp: 27.11.2025
2Lumo, Czym jest search intent / user intent, https://lumo.pl/blog/czym-jest-search-intent-user-intent/, dostęp: 27.11.2025
3SEO.com, SEO Trends 2025/2026, https://www.seo.com/blog/seo-trends/?utm_source=chatgpt.com, dostęp: 28.11.2025