Nazywam się Kinga Krawczyk i jestem profesjonalnym copywriterem oraz content writerem z kilkunastoletnim doświadczeniem. Kwalifikacje rozwijałam na branżowych kursach i szkoleniach oraz w trakcie studiów z administracji, mediów, marketingu i komunikacji wizerunkowej.
Mam Certyfikat Google Digital Marketing & E-commerce oraz tytuł Certified Digital Marketing Associate. Obecnie realizuje program Akademii DIMAQ Proffesional.
Ubieram biznesy w słowa i pomagam firmom sprzedawać
Obsługuję Contadu, SurferSEO, Semstorm, Google Analytics, Google Ads i Google Trends, a także Canvę i DaVinci Resolve. W pracy wykorzystuję również narzędzia AI: ChatGPT, Gemini, Microsoft Copilot i Midjourney.
Regularnie śledzę najnowsze trendy w reklamie i marketingu. Czytam wartościowe publikacje z zakresu content marketingu, SEO i SEM, social mediów, reklamy i PR.
Moje doświadczenie w copywritingu
Współpracowałam z takimi markami jak Pyszne.pl, Morele.net, Furgonetka.pl i PayPo.pl. Wśród moich klientów są firmy z wielu branż, począwszy od budownictwa, przez OZE, rolnictwo, HoReCa i beauty, aż po medycynę i turystykę.
Tworzyłam teksty dla setek firm i kilkudziesięciu agencji marketingowych, a także dla prywatnych klientów. Pisałam dla portali informacyjnych, serwisów z kodami rabatowymi i blogów tematycznych. Pracowałam dla marek działających w branży dietetyki i suplementacji oraz dla sklepów ze sprzętem sportowym, kosmetykami i zdrową żywnością. Przygotowywałam treści dla marek modowych, fotografów, dla osobistej stylistki, trenera personalnego i kliniki medycyny estetycznej.
Miałam również przyjemność projektować treści dla branży eventowej, PR-owej, transportowej i edukacyjnej. Tworzyłam techniczne i wizerunkowe teksty dla producentów okien, klimatyzacji i systemów ociepleniowych, dla hurtowni elektrycznej i dla producenta mobilnych domów.
Usługi profesjonalnego copywritera
Tworzę treści content marketingowe na potrzeby stron wizytówek, sklepów internetowych, portali tematycznych i social mediów. Optymalizuję teksty pod kątem SEO oraz pomagam opracowywać strategie content marketingowe.
Przygotowuję różne typy treści:
Ostatnio przeczytałam:*
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce i marketerów – Marta Koziarz, Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) – Artur Jabłoński
*lista aktualizowana